آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

یادته اولين روز ديدار و صدا ی همهمه ی مردم...

اون روز قشنگ خوابامو خواب کردم

و چشمم رو به ساعت و تلفن دوختم...

نگو که تو بی خيال از برگشتن خاطره هايی

نگو که نمی دونی مسافر سطر سطر حرفاو دلمشغولیهای  منی

من هنوزم سر حرفهام هستم

تو هم قول بده که ازهمین حالا

پا به پای من بيايی

پس قرارمون به همون لحظه زلال دیدار

دینگ دنیگ ساعت،

زنگ تلفن...

وبعداز یه لحظه  صدای مهربون تو،که "کجایی بابایی؟خیلی وقته منتظرم ها...

دلنشينترین ترانه ی این روزای من...

يادته؟ ... من بودم و تو بودي و يه دنيا نگاه،

يادته؟ تو بودي و من بودم و یه گوشه ی دنج و جمله ی باحال "چه خبر؟چطوری؟یه چی بگو..."

يادته من بودم و تو بودي و سكوتي سرشار ازگفتنيا،

يادته؟تو بودي و من بودم و صداي امواج آب روون

يادته؟من بودم و تو بودي وکلی خاطره از شيطونیاي بچگيمون

يادته؟ تو بودي و من بودم و آواز كوچه باغای دنج...

يادته تو بودي و صداي زنگ ممتد تلفن  و حرف های نا تموم من...

ببین بامدادرنگیام جاده ی سفید اومدنت رو نقاشی کردم و جاده ی سیاه رفتنت رو خط خطی...

هی رفیق سرک می کشیم من و این شمعدونیهای  روی پله

به عمق کوچه

چه کنیم بی "تو" ؟

دچار ناگهان شدیم

فکر می کنیم "تو" میای...

دوست داشتنی ترین اتفاقِ زندگیِ من.

 یاحق



نظرات شما عزیزان:

ارادت
ساعت2:47---12 تير 1393
در مقابل احساس من

تو سکوت می‌کنی

مثل هر کس دیگر

تو سکوت می‌کنی

مثل هر روز دیگر!

واژه می¬‌میرد،

شعر می‌خشکد،

احساس من...

اشک می‌شود

می‌افتد

و در سکوت تو،

سکوت من،

سکوتِ سردِ دنیای خاموشم،

خاک می‌شود،

می‌پوسد!
پاسخ:عمیق ترین درد زندگی دل بستن به کسی است که بدونی هرگز بهت تعلق نداره ....یاحق


behrooz
ساعت22:31---31 خرداد 1393
هرچه ميگردم نيست...ردِ پايت را ميگويم
انگار زير سنگ فرش اين خيابان لعنتي پنهان شده است
يا شايد من... در خيالم با تو قدم زده بودم.....



BSaa
پاسخ:حال همه ما خوبه، اما تو باور نکن....! میدونی هر قلبی "دردی" داره... فقط نحوه ی ابراز آن متفاوت است! برخی اون روتو چشماش پنهون می کنه و بعضی تو لبخندشون....!یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, ] [ 19:16 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 70658
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush